Contact
Contact

Samenwerkings-partners 

Wij werken met veel partners samen

De samenwerkingen met onze partners zijn voor ons van uitzonderlijke waarde. Met de meeste bedrijven werken wij alweer een tijdje samen waardoor duurzame relaties ontstaan. 

Onderwijs en educatie

School ede
HS Utrecht
Vigor scholengemeenscahp

Samenwerkingspartners

De Digitale Zorg

De Zorg van Toen wil maar één ding en dat is het leveren van oprechte zorg. De mobiele werkplek moet daaraan ondersteunend zijn.

De Digitale Zorg neemt zorgorganisaties het werkplekbeheer uit handen. Zij leveren volledig en uniform ingerichte smartphones en tablets, zorgen voor beveiliging, begeleiden bij het gebruik én zijn direct bereikbaar voor vragen. Zo kunnen de medewerkers van de Zorg van Toen zich richten op hun kerntaak namelijk het leveren van echte aandacht en zorg.

Het contact was er al 3 jaar en sinds mei 2021 is de samenwerking tussen de Digitale Zorg en de Zorg van Toen een feit. De Digitale Zorg is ontstaan vanuit de behoefte om geleverde zorg en voortgang te registreren bij de cliënt, vanuit diezelfde wens zou de Digitale Zorg de dienstverlening bij de Zorg van Toen verder willen uitbreiden tot een mooie en constructieve samenwerking.

Logo de digitale zorg
Logo de digitale zorg

De Makro

“Wij besteden speciale aandacht aan de wensen en eisen van onze klanten. Als onderdeel van een internationaal handelsconcern beschikken wij over een eigen kwaliteitsborgingssysteem. Het creëren van mogelijkheden voor onze klanten staat bij ons centraal. Deze belofte is het uitgangspunt van al onze merkactiviteiten”. Aldus de website van de Makro
 
makro samenwerkingspartner


Als Areamanager Horeca voor de Makro is Patrick van Ditmarsch verantwoordelijk voor 11 accountmanagers die dagelijks in contact staan met hun klanten waaronder de Zorg van Toen. Een bijzondere samenwerking waar Patrick trots op is, omdat een restaurant in de zorgbranche een nieuwe markt is naast de traditionele restaurants, lunchroom en horecabranche waar de meeste klanten van de Makro opereren.

Naar behoefte wordt het assortiment in overleg tussen de accountmanager van de Makro en de chef-kok van de zorglocatie van de Zorg van Toen samengesteld. Via een gepersonaliseerde online bestelplatform worden de bestellingen door de zorglocatie geplaatst en vervolgens door chauffeurs in dienst van de Makro en met eigen wagens op de afgesproken bezorgdag en tijd op de zorglocatie bezorgd.

Het frequent overleg met en de betrokkenheid tussen de accountmanager en de locatiemanager/chef-kok van de zorglocatie leidt tot een effectieve samenwerking en draagt bij aan een optimale belangenbehartiging van de Zorg van Toen.

Elkaar ontmoeten, best practices delen en relevante updates uitwisselen heeft een positief effect op de samenwerking en staat garant voor de beste zorg aan de bewoners.
Beide organisaties streven naar een win-win situatie waarbij de Makro net dat stapje extra zet ten opzichte van z’n concurrenten en meegroeit met de Zorg van Toen.

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Copyright Zethoven 2022 gemaakt door CustomerScope
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram