Gebruik dit onderstaande formulier om een melding te doen van een probleem of storing waar géén directe actie op nodig is.
Reactietermijn
Op maandag t/m vrijdag ontvang je binnen 12 uur reactie wanneer je de melding tussen 8.00 – 17.00 uur verstuurd.
Buiten deze tijden en in de avond/nacht ontvang je binnen 24 uur een antwoord.
Duidelijke melding
Beschrijf je storing of probleem zo duidelijk mogelijk (je TSO-collega kent namelijk niet de details die jij mogelijk wel weet 😊)
Gaat het om een computer/printer probleem, geef dan ook het ID-nummer van apparaat door (staat op de ISO-sticker die op het apparaat is geplakt).
Vermeld eventueel ook kamer- of ruimtenummers.
Acute problemen? BEL!
Bij grote problemen of storingen die levensbedreigende zijn die je het werken écht onmogelijk maken, of voor een direct gevaarlijke situatie zorgen:
Bel dag en nacht op alle dagen van de week de TSO-lijn: 085 000 39 84.