Contact
Contact

Team Service & Ondersteuning

Gebruik dit onderstaande formulier om een melding te doen van een probleem of storing waar géén directe actie op nodig is.

Reactietermijn
Op maandag t/m vrijdag ontvang je binnen 12 uur reactie wanneer je de melding tussen 8.00 – 17.00 uur verstuurd.
 Buiten deze tijden en in de avond/nacht ontvang je binnen 24 uur een antwoord.

Duidelijke melding
Beschrijf je storing of probleem zo duidelijk mogelijk (je TSO-collega kent namelijk niet de details die jij mogelijk wel weet 😊)
Gaat het om een computer/printer probleem, geef dan ook het ID-nummer van apparaat door (staat op de ISO-sticker die op het apparaat is geplakt). 
Vermeld eventueel ook kamer- of ruimtenummers.

Acute problemen? BEL!
Bij grote problemen of storingen die levensbedreigende zijn die je het werken écht onmogelijk maken, of voor een direct gevaarlijke situatie zorgen: 
Bel dag en nacht op alle dagen van de week de TSO-lijn: 085 000 39 84.

Formulier TSO

  • in cijfers, letter of combinatie hiervan
  • Omschrijf zo goed als mogelijk het probleem of de storing.
  • Ben jij (zorg)medewerker van de Zorg van Toen, kies dan voor "Medewerker" of, wanneer van toepassing, voor "Locatie-/zorgmanager". De overige keuzes zijn wanneer TSO-medewerkers de melding maken.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Mis geen enkele update!

Registreer je nu om up-to-date te blijven.

Contact  

Voor vragen neem dan contact op met ons kantoor.
Schorteldoeksesteeg 1, 3732 HS De Bilt
Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie Nederland
De Zorg van Toen is gewaardeerd op ZorgkaartNederland.
Copyright Zethoven 2024 gemaakt door CustomerScope
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram