Contact
Contact

Team Service & Ondersteuning

Gebruik dit onderstaande formulier om een melding te doen van een probleem of storing waar géén directe actie op nodig is.

Reactietermijn
Op maandag t/m vrijdag ontvang je binnen 12 uur reactie wanneer je de melding tussen 8.00 – 17.00 uur verstuurd.
 Buiten deze tijden en in de avond/nacht ontvang je binnen 24 uur een antwoord.

Duidelijke melding
Beschrijf je storing of probleem zo duidelijk mogelijk (je TSO-collega kent namelijk niet de details die jij mogelijk wel weet 😊)
Gaat het om een computer/printer probleem, geef dan ook het ID-nummer van apparaat door (staat op de ISO-sticker die op het apparaat is geplakt). 
Vermeld eventueel ook kamer- of ruimtenummers.

Acute problemen? BEL!
Bij grote problemen of storingen die levensbedreigende zijn die je het werken écht onmogelijk maken, of voor een direct gevaarlijke situatie zorgen: 
Bel dag en nacht op alle dagen van de week de TSO-lijn: 085 000 39 84.

Formulier TSO

  • in cijfers, letter of combinatie hiervan
  • Omschrijf zo goed als mogelijk het probleem of de storing.
  • Ben jij (zorg)medewerker van de Zorg van Toen, kies dan voor "Medewerker" of, wanneer van toepassing, voor "Locatie-/zorgmanager". De overige keuzes zijn wanneer TSO-medewerkers de melding maken.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?

Copyright Zethoven 2022 gemaakt door CustomerScope
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram